fredag 4. juni 2010

Tiden flyr...;)

DISSE BLOMSTENE ER SÅ SKJØNNE, MÅ BARE VISE DEM EN GANG TIL;)

Nå er det blitt helg igjen og jeg syns dagene bare flyr avsted. Jeg har ikke blogget så mye i det siste, men har vært innom dere andre og fulgt med dere litte grann da:)
Vært mye farting hit og dit på oss i det siste, og nå er det streik i bhg og gutta er hjemme med meg og da går dagene enda fortere;) På onsdag hadde vi en playdate her hjemme med noen av venninnene mine og barna dems. Kjempekoselig og vi koste oss masse ute i det fine været vi har hatt i fler dager her. 
Herlig med sommer:)

Har fått plantet litt blomster på uteplassen i den store gryta som sto igjen her etter oldeforeldrene til mannen.
 Hagemøblene som står på uteplassen, har veldig lyst til å lage en liten terrasseplatting her. Men ettersom det uthuset skal rives og ny garasje skal opp etterhvert får det bare være som det er nå. 
Også er det møblene på verandaen, hvor jeg ikke er ferdig med å innrede enda. Puter skal sys til gruppa og ønsker meg også nye sitteputer. Skal opp spisebord med benk, to solstoler og ei hengekøye i tillegg til sittegruppa. Håper å få på plass det snart også:)
Men enn så lenge så skal vi bare nyte sola vi har nå:)

Ønsker dere en herlig dag:)

2 kommentarer:

Monica sa...

Så fine uteplasser dere har! :)
Kos deg i sola i helga!

Det er vårmarked på Steinerskolen i helga, emnd et vet du kanskje?! :)

Elizabet Stilig hjem sa...

Så koselige uteplasser!
God helg til deg og dine.
Klem Elizabet