søndag 25. oktober 2009

Søndag:)

Da er denne helgen snart over også, det går jammen meg fort. Men har skjedd mye denne helga også. Det begynte på torsdag med bursdagsfeiring, og det var bursdagsfeiring på fredag også.
På lørdag fikk jeg reist på et par loppemarkeder, mens gutta var hjemme og pusla med litt;) Også dro vi på CC Gjøvik senere utpå dagen med Trond Erik, Ingrid, Vetle og Sondre. Markus fikk seg et par nye sko, brune fine skinnsko. Oliver skulle også hatt et par, men fant ingen til han nå. Også ble det en topp til meg også da;)

Her er loppisfunnene mine:) Den hengelysestaken skal jeg spraylakke i hvit og henge på kjøkkenet over kjøkkenbordet.
Idag søndag fyller Jon Anders 29 år:) Hipp hurra for han;) Har allerede feiret bursdagen våre så vi fant på litt andre ting. Startet med en rolig frokost, også gikk jeg på å vaske vaskerommet og doen. Vegger, tak og lister og i alle kriker og kroker. Så har funnet ut at jeg må ta et eller to rom om gangen pga det vonde bekkenet mitt. Så forhåpentligvis blir jeg ferdig med hele huset til julepynten skal opp:)
Så gikk vi på tur til gapahuken vi har i nærheten, Jane, Emma og Mathias var med oss. Selv om det ble en litt våt tur med litt regn. Så koste vi oss vi, virket som unga gjorde også.
Vi hadde med oss kakao og litt å bite i;)
Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær...
Ble litt uggete da vi gikk tilbake igjen, så var godt å komme inn igjen:)
Nå skal vi reise til mor og far, har blitt bedt på fårikål.
Det skal bli godt:)

Ingen kommentarer: