fredag 23. oktober 2009

Bursdagsfeiring:)

Idag er jeg blitt et år eldre, hipp hurra for 27 år;) Egentlig syns jeg det ikke er så mye å feire lenger, men koselig å samle familien på en liten sammenkomst da:)

Serverte eplesmuldre pai, sjokoladekake og wienerbrød.
Eplepaien smakte mye bedre enn den så ut;) Wienerbrødene fikk jeg av min kjære mor:)
Gutta koser seg når vi får besøk, løper rundt og fanger oppmerksomheten av alle. De har fått ei til å dele oppmerksomheten med og det er Linnea Nadine som nå kommer seg rundt selv (like før hun begynner å gå),  og syns det er veldig artig å følge med på det gutta gjør.

Ikveld reiser vi til Ottestad og skal feire bursdagene våre med Ingrid og Trond Erik med familien til Jon Anders og Trond Erik:) Skal ha med meg ei ostekake tenkte jeg.
Oliver gleder seg til å besøke Vetle igjen:)

Idag dro jeg innom barnemagasinet og fant et fint antrekk til Markus:) Svart og hvit rutete skjorte, grå og brun vest og brun kordbukse:) Tenkte å kjøpe noe lignende til Oliver, men hadde ikke noe sånt til større gutter... Syns det er litt dårlig, men skulle komme inn noe mer ettersom jeg skjønte men ikke i samme merke.

Igår fikk jeg også tilsendt ei pakke jeg har venta på, har nemlig bestilt et par skilt og ei jule tilda dukke fra ei blogger som har en egen nettbutikk som hun selger ting hun har laget. Her er nett adressen hennes: http://www.lovecountrychabbychicstyle.blogspot.com/
god helg:)

Ingen kommentarer: