onsdag 28. oktober 2009

Vil ha en pusekatt!!!:)

Fått så lyst på en pusekatt, og har sett meg ut noen som er så innmari søte:) De to øverste er hellig birma-katter. De er kjempefine og søte, men dyre desverre...
Den hvite pusen som leker med den grønne tråden er desverre allerede blitt gitt bort. Det er en blanding av main coon og skogskatt. Hadde jeg sett den før hadde jeg slått til, men den har nok fått et fint hjem et annet sted. Og de to pusene på det siste bildet er også veldig søte, men usikker på rasen.

Oliver spør også etter om vi kan få en pusekatt, eller han vil ha både katt ,hund, mus og kanin. Men hadde vært koselig med en katt om ikke annet. Så jeg får bare fortsette å kikke etter en omplasseringskatt som er langhåret:) Og jeg er litt kresen på farge, vil helst ha grå eller hvit.


Også har vi fått elgen i hus igjen;)
Det vil si ferdig delt og kverna, så nå har vi noen kilo med elg i fryseren igjen:)

Vi veide og pakket den ferdig og putta den i fryseren så da er det bare å forberede noen fine middager fremover.

Bon apetite;)

Ingen kommentarer: