søndag 7. november 2010

Se...

...nå er jeg ferdig med lampeskjermen min :)
 Sydde det bare helt enkelt med strikk både oppe og nede, klipte av det stoffet som var der og tredde på. Også knøt jeg bare på et enkelt blondebånd for å ha litt pynt på. Og blir jeg lei dette, er det bare å finne et nytt stoff og gjøre det samme:)
 Er best med et tynt stoff så lyset skinner gjennom så mye som mulig.
Slik ser den ut uten lys:)
Og i innlegget under ser dere hvordan den så ut før.
Syns den ble riktig så fin jeg.

Fikk også hengt opp denne lampa, så nå har jeg en fin lesekrok i sofaen, her har det vært for mørkt å lese noe som helst etter mørkets frembrudd.


Det er litt av hva jeg har gjort idag.
Og vi har også gått tur i det nydelige været vi har hatt i dag, og vært mye ute sammen hele den lille familien min.
 Kost oss masse hele helga med turer, besøk og god mat.

Imorgen begynner det ei ny uke med nye oppgaver både i skolesammenheng og her hjemme.

ØNSKER DERE EI RIKTIG FIN UKE

6 kommentarer:

Mindamor&gjengen sa...

Så flink du er!! Den vart kjempefin jo! :D

Randi sa...

Wow, så utrolig flott lampeskjermen ble! Kjempeflink!!! :) Lekker den lampa i lesekroken også da.
En flott ny uke ønskes!
Klem, Randi:)

Mamsen sa...

Lampen ble kjempefin!
Ble noe mykere nå.

Lampen fra bloomingville er bare heeelt nydelige. Har to lignende hengende over kjøkkenbenken min...
Monica

Tove sa...

Hei hei
Lampen din ble kjempe fin. Kjekt å kunne forandre utseende på 1,2,3.
Tusen takk for koselig kommentar. Morsomt at du likte bordene våre. Vi er og veldig fornøyd med de.
Skal gi den en forklaring på de men må vente til snekkeren kommer hjem.
Nyt denne søndagen
Klem Tove
P.s. Slenger meg til som følger jeg og.

Tove `blogg verden sa...

oj så flink du er!!! Lampen ble kjempefin!!!
Ha en ny fin uke!!
Klem Tove

ELIN sa...

Så flott lampen ble, så kreativ og flink du er. Ønsker deg en flott helg! Klemmer fra Elin