fredag 5. november 2010

Endelig helg:)

Idag tok jeg meg fri fra lesingen etter halv dag, trengte virkelig å komme meg ut etter å ha sittet nesten hele uka og lest, så da tok jeg med meg bursdagspengene mine og dro... ;)

Har ei stund sett på noen vegglamper, og disse ble med meg hjem
 Denne skal opp på veggen i sofa hjørnet:)

 Og av denne skal jeg kjøpe to til som skal bytte plass med de jeg har, tok med bare en idag for jeg måtte hjem og se hvordan det ble først;) 
Må også finne lampeskjerm til disse. Noen tips om noen fine lampeskjermer???

Denne lampen skal få seg en liten makeover, istedefor det svarte har jeg kjøpt nytt stoff som skal bli ny lampeskjerm. Spent på om jeg klarer å få til et bra resultat;)

Så iløpet av helga kommer det kansje noen bilder av hvordan det ble:)

Ha en riktig god helg så lenge
 og tusen takk for alle koselige kommentarer jeg har fått
:)

1 kommentar:

Mindamor&gjengen sa...

Hei! Så fine lamper! Likte spesielt godt den som er på bilde to, kvar har du kjøpt den?

Gledar meg til å sjå resultatet av sjølvlaga lampeskjerm :-)

Ha ein fin fredagskveld!

Klem Maria