lørdag 23. oktober 2010

Hipp hurra...

for MEG :)
Idag har jeg nemlig bursdag og er nå blitt 28 år:)

Min kjære mann ordnet istand koselig frokost, men masse levende lys over hele stua. Fått fine bursdagstegninger av gutta mine og bursdagsgaven fikk jeg i Tyrkia, da fikk jeg satt på to diamanter i allianseringen min:) En gullsmed med høy anbefaling, men måtte sjekke at de er ekte alikevel her hjemme i Norge og det er de;)
 I kveld skal jeg feire med litt vin sammen med jentene.
Ellers har jeg fått vært på loppemarked idag og fikk med meg et gammelt vaskevannsfat, flere hvite smørekniver og noen kaffeskjeer. Kameraet ble strømtomt før jeg rakk å ta bilde av det...
Men jeg rakk å ta bilde av noe jeg handlet igår, nemlig litt julepynt:) Imorgen er det jo bare to mnd til julaften, så da må en jo begynne å tenke litt på det en trenger. Fikk også handlet fire julegaver, godt å ha begynt:)
Teppe til å ha under juletreet, og noe til å henge på treet og en fin snøkule med en engel:)
Blir visst mye engler i huset mitt, men jeg liker dem så godt;)

Og jeg har også fått tak i noe spennende idag... Nemlig Stevia,naturlig søtningspulver. Har ikke vært lov til å selge det i Norge før nå, bortsett fra som dyrefor og det er helt merkelig... Det er ikke noe kalorier i det og påvirker ikke blodsukkeret, så det er helt midt i blinken for meg som har fått bekreftelse at kroppen min ikke klarer å fordøye vanlig sukker slik den skal... Det er veldig dyrt, men det skal heller ikke brukes så mye av for det er 35 ganger søtere enn vanlig sukker.
Noen som har erfaring med d og/eller har prøvd det?

Nå skal vi nyte en bedre middag med kyllingfilet, naturris, soppstuing, løk og tomater,
ha en fin lørdagskveld:)

Klem fra bursdagsbarnet;)


4 kommentarer:

Mindamor&gjengen sa...

Hipp Hurra og gratulera så mykje med dagen!! Det høyres ut som du har ein kjempefin dag, så koselig!

Må sei du ha våre veldig effektiv da, kjøpt julepresangar og greier. Eg seier kvart år at eg skal begynna tidleg, men er like treig likevel ;-)

Den snøkula di var knallfin!! Er englefrelst sjøl så vart ganske misunnelig ;-)

Ha ein fortsatt fin kveld!!

Bursdagsklem

Gammel stil sa...

Gratulerer med dagen :) Håper du får en fin kveld :) Klem :)

ELIN sa...

Gratulerer så mye med dagen din! Så kos med shopping og feiring. Håper du får en flott helg! Klemmer fra Elin

Randi sa...

Gratulerer med overstått 28-årsdag!! Håper du hadde en strålende bursdag, og at du koste deg MAAAASSE!!!!!! Så fine juleting du har kjøpt da:) Føler liksom at jeg er litt seint ute i år, har ikke fått en eneste julgave i hus ennå... Hater å måtte ta siste innspurt i dagene før julaften, så det er vel best at jeg begynner snart jeg også:)
Ha en flott søndag!
Klem, Randi:)