lørdag 11. september 2010

Plutselig lørdag igjen:)

Det er gråvær og høstaktig ute og jeg koser meg inne med litt levende lys på fatet som jeg kjøpte på loppis idag, og jeg gikk ut og plukket litt rognebær for å få litt høststemning inne også:)
 En enkel og grei dekorasjon.
Det ble også med med et gammelt vaskebrett hjem, men jeg aner ikke hva jeg skal bruke det til eller hvor det skal stå, hehe. var bare så sjarmerende der det sto... Kjøpte også noen smørekniver og fruktkniver som nå står i oppvaskmaskinen. Og jeg kjøpte ei hylle og tallerkenhylle som skal på rommet til minstemann, det må males først. Også kjøpte jeg ei brun keramikk-krukke som har fått plass på kjøkkenet med litt kjøkkenredskaper oppi.

Jeg har ei lita pause fra studiene som jeg har holdt på med mye av dagen, kjedelig å bruke helgen til det men er så mye pensum jeg må igjennom og itillegg skal gruppen min ha en fremføring til uka som jeg må begynne å forberede.
 Men skal snart avslutte for kvelden og kose meg med levende lys og forhåpentligvis noe bra å se på TV`n, eller så blir det vel mer pensumlesing tenker jeg.;)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld
:)

1 kommentar:

Mamsen sa...

Heisann!
Du legger alltid igjen ett så hyggelig spor etter deg.
Koselig og støttende kommentar.
Ha en god natt.
Monica