fredag 11. juni 2010

Graving;)

Stor stubbe som sitter GODT fast....
Før vi begynner å sette opp gjerde må vi få unna noen stubber og jevne på litt, og det var visst ikke bare bare... En liten mini graver var nesten litt for liten til jobben, men etter mye prøving og ei sag og hakke fikk vi opp to store stubber igår:) Idag fortsetter arbeidet og en gammel stygg og halvdø stor tuja skal vekk og matjord skal kjøres på. Spent på når ting begynner å bli bedre her, med tanke på at vi skal legge stein fra terrassen til hovedinngangen og litt videre rundt til vaskerommsinngangen. Men best å være tålmodig tror j, ettersom mannen jobber fullt og i tillegg skal gjøre alt selv... kan ikke be han om å gå på det hjemme her hver dag heller....Selv om jeg kunne tenkt å ha alt ferdig igår, men er det ikke slik det er da..hehe
To gutter som syns det var veldig stas å være med pappa å grave litt:)

Imorgen skal jeg på loppis igjen;) Spent på om jeg ender opp med noen fine funn:)
Og senere på kvelden skal vi på 60-70 talls 30 års lag til to venner av oss, det blir gøy. Blir spennende å se hvordan alle er, kansje dukker det opp et bilde eller fler av det her;)

Ønsker alle en riktig god helg:)

1 kommentar:

Randi sa...

Så spennende prosjekt dere er i gang med da! Er veldig glad i inne-prosjekter jeg, men uteprosjekter er ennå mer gøy!!! Grave, mure, støpe- tror jeg er arvelig belastet på det feltet:)
Blir spennende å høre om du fant noen skatter på loppis:)
Ha en koselig kveld!
Klem, Randi:)
PS; utfordring til deg på bloggen min...