lørdag 13. februar 2010

Lørdag:)



Min kjære tyvstartet på valentine-dagen og morsdagen med å lage mat idag:) 
Vi fikk servert ytrefilet av elg sammen med pommes frites, brokkoli, løk, sopp, hvitløksbaguetter og peppersaus, kjempegodt. Eneste som manglet var tomaten;)
Ellers har vi kost oss ute i strålende vær på aktivitetsdag med barnehagen, vi akte, grillet og koste oss i sola sammen med alle de andre. Møtte opp ganske mange selv om det var litt kjølig, men sola varmet opp godt så det ble bare helt herlig.
Har lenge sett på et vitrineskap hos home&cottage, og idag ringte jeg tilfeldigvis for å høre hvor lang leverengstid de har på det og de hadde faktisk et stående på lager klar til henting. Ikke verst, har hørt det ofte er mange ukers ventetid så det var helt supert.
Jeg får ikke hentet det før neste uke igjen, men skal vel klare å vente til da;).
 Så da kan jeg si fra til hun som skal kjøpe skapene mine at de kan hentes snart, så jeg får plass til det nye.

Ha en fin lørdagskveld

Ingen kommentarer: