torsdag 18. februar 2010

Lengter etter vår

 
 Nå syns jeg tiden skal gå litt fortere, selv om ukedagene flyr av sted syns jeg det virker lenge til våren.
Men er egentlig ikke mer enn 11 dager til den første vår måneden mars:)
Så håper det kan bli en tidlig snøavgang i år, selv om påsken ikke er før i april.
Bak englene på bildet sees verandaen vår som mangler litt malingstrøk, og jeg har allerede mange planer om hvordan jeg skal "innrede" den;) Så derfor håper jeg det blir kuldefritt og snøfritt tidlig, så jeg kan sette igang med det som skal gjøres ute.
Men enn så lenge har jeg jo spisestueprosjektet mitt inne, som tar veeeldig lang tid.
Er mye som skjer om dagen itillegg til husarbeid som en aldri blir ferdig med.
Igår var vi på skirenn igjen:). 
Oliver gikk runden sin og var så flink og Markus prøvegikk sine ski også, 
han var ivrig etter å gå og han er blitt kjempeflink til å bare være 2.5 år:)

Ingen kommentarer: