tirsdag 26. januar 2010

Miss Arka:)




 Nyskjerrig på kameraet mitt;)
Her er Miss Arka, som jeg rir en gang i uka. Hest har fra tidlig alder vært en stor interesse og jeg har selv eid noen hester opp gjennom. Hadde min siste hest nesten helt til min eldste sønn ble født, men den døde brått desverre. Og etter det har jeg ikke tid eller råd syns jeg til å ha egen, så derfor har jeg vært så heldig å få låne en hest en gang i uka:)
Så hver mandag drar jeg til stallen sammen med en venninne og vi rir på korte, lange, varme og kalde turer;) Er også fler på stallen der, så vi får som oftest selskap av fler.
Klar for ridetur:)
Arka er polsk halvblodshoppe og er veldig snill, men er litt pinglete av seg til tider. Men nå som jeg har lært henne å kjenne vet jeg ofte hvor og hva som er "farlig" og kan forberede henne på at det ikke er noe problem, så går det som regel greit;)

Ingen kommentarer: