fredag 22. januar 2010

Endelig helg igjen:)

Denne uka har vært ganske rolig, vært hjemme med en liten gutt med omgangsyke. Har fått lurt meg ut nedpå treningsenteret et par ganger etter Jon Anders har kommet hjem. Foreløpig er det ingen av oss andre som har noe antydning til å være smittet av minstemann, håper det fortsetter slik:)

Idag fredag har jeg stressa litt rundt med handlig til barnebursdagen vi skal ha i morgen. Oliver ville plutselig ha sjørøverbursdag istede for lynet mcqueen, så da måtte mine små grå omstille seg på å finne noen sjørøver ting og tenke på sjørøverkaka jeg måtte lage.
 Bordpynten ble svarte sevietter på hvit duk, svarte telys og gullpenger.
De sjørøvergodteposene skal gjemmes i ei skattekiste og de skal på skattejakt for å finne skatten;)
Min kjære mann var så flink å lagde sjørøverkart og fant opp "ruta", så det blir hans ansvar å hjelpe gutta med det imorgen:)
Så ble det å lage litt sjørøverflagg og seil selv, for her i området var det veldig lite sjørøver ting å få tak i.
kaken mangler også hav, det skal jeg lage i morgentidlig av gele.

Ha en fin helg:)


1 kommentar:

Lykkeliten sa...

Kjempe stilig kake!!!