mandag 4. januar 2010

2010-totusenogti:)

Da er vi allerede godt i gang med det nye året, hverdagen har begynt for de fleste.
Jeg går her fortsatt med like vondt bekken, og det tærer på å gå slik hjemme måned etter måned. Nå må det snart skje noe, skal til lege igjen imorgen og så har jeg fått telefonnr til ei som setter akupunktur og har varme hender som jeg skal ringe og få time til.
Men ellers går det bra her hjemme, markus har vært og tatt stingene idag og var kjempeflink. Han satt tålmodig og så på uten å si noe:)

I to-tre dager nå har jeg gått å samlet sammen litt julepynt nå og da, så nå er alt tatt bort. Litt godt å rydde
det bort igjen også.
Har latt noe som ikke var så julete stå igjen, som den engelen med lysholder og sink hjerte med engler:)
Hadde tenkt å se om jeg fant litt på salg nå for å få litt nytt til stue og kjøkken, men så streika vaskemaskina og pengene fikk ben å gå på....
Dro på salg på elkjøp og kjøpte denne, så der gikk sju lapper med engang. Kjedelig å bruke penger på slik, men hadde vært enda kjedeligere å vasket alle klærne for hånd;)

På nyttårsaften var vi i Ottestad hos Ingrid, Trond Erik og gutta:)
Det var kjempekoselig, god mat og gutta lekte og koste seg.
Vi skjøt opp rakketter i halv åtte-åtte tia for at gutta skulle slippe å være oppe helt til tolv.
Gutta syns det var artig med fyrverkeri, men Markus var litt skeptisk og syns det var godt å sitte litt på armen;)
Ble fyrverkeribilde fra tv`n, prøvde å ta ute men med mine fotografkunnskaper gikk visst det dårlig;)

1 kommentar:

Lykkeliten sa...

Kjekt det er flere som ikke klarer å rydde vekk alt;-)