lørdag 21. november 2009

Slappe av dag:)

Idag har vi hatt en slappe av dag, det er veldig godt kjenner jeg:)
Oliver har ikke hatt så høy feber idag, men har fått en veldig stygg hoste og sår hals. Vi fikk komme inn på legevakta for å ta en prøve av han, jeg var litt redd for streptokokker. Men det viste seg at det bare er et vanlig influensa virus.
Jeg dro og handla litt og etter det koste vi oss hjemme alle sammen. Jon Anders lagde pizza til oss, så han har vært flink idag;)
Mor var innom med ferske smultringer, og det satte Markus veldig pris på. Han spiste tre på rappen.
Veldig gode smultringer:)
Har også fått til litt netthandlig idag og kjøpte en rød hjerteduk, grytekluter og brødkurv-stoffserviett og veggsskrift til kjøkkenet.
Rødt hører julen til, og dette synes jeg var så koselig:)

Når gutta har lagt seg skal jeg avgårde på jentekveld, det blir koselig:)

Ingen kommentarer: