søndag 22. november 2009

Netthandling...:)

Nå har det blitt enda mer netthandling:) Søkte på nettet etter stoltrekk og da fant jeg denne typen. Bestilte til spisestolene mine.
Bestilte naturfarget og etter målingene jeg gjorde skal det passe hvis jeg legger under ei ekstrapute på setet under trekket. Blir spennende å prøve de og om det blir fint. Det tror jeg iallefall;)
Og får dem før jul også, omtrent midten av desember. Syns egentlig det er altfor lenge til, vil jo ha dem med engang...
Men så lenge skal jeg høre på skumplasten om de har noe som ikke er for tykt som jeg kan ha over stolryggen for å få litt mykere rygger.

Så da får jeg fornyet spisestuen min for en billigere penge enn om jeg skulle kjøpt helt nytt bord og stoler, da må nesten Jon Anders være fornøyd også;)

Idag har vi gjort ferdig husvasken i andre etasjen, så nå er hele huset rent fra topp til tå. Godt å være ferdig med det, og fikk god hjelp av Jon Anders. Ingen sak med en så snill mann:)

1 kommentar:

Kristoffa sa...

Hei Hanne!
Så koselig at du liker kjolene jeg lager. Du må bare si i fra om du skulle trenge kjole til en liten frøken:)
Så fint det ser ut til å være hos dere. Tenker spisestuen blir fin med de nye stoltrekkene.
Ha en fin dag!