torsdag 5. november 2009

Zumba!!!:)

Var på min første Zumba-trening igår og det var faktisk ganske gøy:) Vi var litt vel mange som ble pressa inn i salen, men håper det ikke kommer riktig så mange neste gang. Denne treningsformen var ganske skånsom mot bekkenet mitt faktisk, var litt hopping innimellom men da bare tilpasser jeg det som jeg klarer:)



Markus er også blitt bra igjen:) Men holder han hjemme ut uka for sikkerhetskyld. Idag skal vi bare ta det rolig her hjemme. I ettermiddag skal jeg og Oliver på mørkved på innetreningen igjen. Oliver syns det var artig sist og ville være med mer på det.
Trodde det skulle ligge mer snø ute etter snøværet igår, men det var vel for bløtt. Bare vi får snø til jul er jeg fornøyd;) Gleder meg til jeg får pakken min fra panduro, så jeg får begynt å pakke inn julegavene og adventskalender-pakkene:) Er så koselig med juleforberedelser:)

Itillegg til innpakningspapir bestilte jeg et par sett, så vi kan lage juletrepynt. Gutta skal også få henge opp sin juletrepynt som de lager:) Men syns disse var så fine så de kan jeg lage;)

Ingen kommentarer: