tirsdag 4. januar 2011

Nytt år og nye muligheter:)

Allerede 4.januar og jula er ryddet vekk... :)
Det gjorde jeg allerede 1. nyttårsdag.
Igår var det pån igjen og full skoledag, med introduksjon av emnet vi skal ha denne måneden og ny individuell oppgave vi skal begynne på nå. Så nå blir det fullt kjør... ;)

Før jul kjøpte jeg en hvit amaryllusblomst, men den vokste bare lenger og lenger og ingen blomst kom...
Før nå, så jeg klipte av den og satte den i vase jeg. Så får det heller bli en vinterblomst;)
Dette bilde av en engel fant jeg i en butikk i sverige, syns det var litt fint... Og det er jo en engel... ;)

Her laver det ned snø, og imorgen blir det endelig skirenn på gutta.
Ønsker dere en fin vinterdag:)

2 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei Hanne :)
Det bildet vvar jo helt nydelig!!!
Ja en gang må jo være den første, og jeg klarte det ;)
Snør kjerringer hos meg også. Koselig innevær.

Nyt dagen!

Klem Anette :)

Neverluren hus og hjem sa...

Alltid deilig når jula har forlat huset, og så er det så deilig å vite at det går mot lysere tider:-)
Det englebilde ditt var virkelig flott:-)Er veldig glad i engler selv!
Klem fra Rita