fredag 17. desember 2010

Phu, endelig... :)

Igår ble jeg ferdig med eksamen, og skal si det var godt:)
Nå er det juleferie, og skal ikke tenke på hvordan eksamen gikk før på nyåret, får ikke gjort så mye med det nå alikevel;)
Da jeg kom hjem hadde min kjære kjøpt en blomst til meg, så koselig:)
"Vet ikke hva du liker av blomster jeg, men tok med en engel for å være sikker på at noe falt i smak"
Det var kommentaren hans da jeg pakket opp, hehe;)
Han har iallefall fått med seg at jeg liker engler.
Søt liten engel var det, julestjerner er forsåvidt greit;)
Jeg tok meg en handletur igår, og var innom bl.a H&C, der ble det en pute, såpe, håndklær og tre kjøkkenhåndklær. De syns jeg er fine til å bruke som juleduker i stua :)
Syns rødfargen er så fin, passe julete.
Se bort ifra brettekantene, strykejernet er ikke blitt tatt frem enda;)

Minstemann er litt blek og klager litt på øret sitt idag så han er hjemme med meg idag,
 så blir en rolig dag her idag.
Men litt ryddings og litt vasking i hyller og skap skal jeg få tid til.
Ha en fin fredag:)

1 kommentar:

Heimekjær sa...

Gratulere med overstått eksamen:) ka har du hatt i?

så kjekt å få blomster..det skjer ikkje her i huset:)heheh!!her må en kjøpe dei sjøl:)

ha en strålande fredagskveld.

klem fra Linda