mandag 30. august 2010

Shopping;)

I ettermiddag tok jeg med meg gutta på litt shopping, de trengte litt nye klær og da var butikken engler og cowboyer på Gjøvik målet. De har en del fint der, og mer er på vei inn nå. Jeg fikk dem til å bestille en lyseblå strikkegenser med mønster rundt kragen og skuldrene som var kjempefin, det er jo blitt høst så litt varmere klær trengs nå utover.:)
Denne jakka fra Mini a ture ble eldstemann sin, og han fikk også denne gode strikkegenseren fra Mexx...
Også kjøpte jeg bukser til dem fra Wheat, og vester fra Me Mini

Det ble også et par gensere til til dem.
Minstemann fikk også et par høstsko. Så idag ble det litt påfyll med klær, men jeg er ikke den som løper hver uke å kjøper klær akkurat så var på tide med litt nytt;)

Imorgen har jeg lesedag fra skolen, så den skal nytes med pensum under dyna en stund før jeg står opp og gjør litt notater... Uvant å være student igjen, men merker at det er så bra å ha kommet igang:)

Ønsker dere en fin kveld:)

1 kommentar:

Randi sa...

Så flotte klær, både til små og store:)
Håper du fikk tid til å kose deg litt på lesedagen din også, innimellom all lesinga, mener jeg:)
Ha en flott kveld!
Klem, Randi:)