torsdag 22. juli 2010

Endelig...... :)

Nå har den nye sofaen vår kommet:) Og jeg er kjempefornøyd, og den er veeeldig god å slenge seg ned i også;)
Kjøpte også med en puff som det er oppbevaringsplass i, syns litt dårlig i hjørnet pga sola som skinner inn.
Dette blir nok favoritthjørnet, og det kan bli hard kamp om plassen, hihi:)
Tror bordet skal få være mørkt, og vil jeg ha det lysere kan jeg evt legge på en linduk.
Imorgen skal vi innom home & Cottage og jeg skal se om  jeg finner ei pute eller to til, og en tur til Ikea blir d også. Jeg har også forandret litt på gutterommene, bl.a satt på tekst over sengene dems. Kommer bilde av det en annen dag. Også har jeg endelig fått nytt kjøkkenbord, det kommer nok bilder av det en annen dag også:)
Her er den forrige sofaen vår, som nå heldigvis er borte:)

Ønsker alle en fin kveld, jeg skal ikke gjøre så mye mer idag annet enn å prøvesitte sofaen:)

6 kommentarer:

ELIN sa...

Gratulerer så mye med ny sofa - kjempe lekker! Gratulerer med at du kom inn på studiene du ønsket også. Det blir en spennende høst. Masse lykke til. Klemmer fra Elin

Hvite engler sa...

Gratulerer med ny flott soffa! ♥ Det ble en helt annen stue, klem ♥

Hvite engler sa...

Ja, bare å komme å hente den det :) Har lagt den på finn, masse henv men mange bor langt unna...pris 12000,- bare trekkene kostet 700,- pr sete. Klemz ♥

Hvite engler sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hannepålandet sa...

Tusen takk for koselige meldinger.:)
Vet ikke hva som er skjedd, men et innlegg er blitt sletta...:/

villanyfiken.se sa...

Det blev jättefint med den nya soffan! Gratulerar så massa! kram