mandag 5. juli 2010

3x30 år og ei gammel kjøkkenvekt;)

Uka har flydd av sted, og plutselig er det ei ny uke. Forrige uke var det en del å gjøre i forbindelse med 3x30 års jubileumet som Jon Anders feiret sammen med to kompiser, altså min bror og søskenbarnet mitt.
Det ble en vellykket fest på lokalet med deilig grillmat, limbolek og dans.:)
Temaet var Hawaii, og de aller fleste kom med hawaiiskjorter og kranser, blomster i håret og fine sommerkjoler.
Vi var så fine atte:)

Vi gjorde det enkelt med pyntingen, bestilte en ALOHA-banner, papirhengelykter og en oppblåsbar palme fra nettet og noen ananaser og kokosnøtter fra butikken.
Bordekorasjonene var gerbera-blomst med et blad i som vi satte nedover på bordene med et enkelt kubbelys. Med over 70 gjester syns jeg det var greit å gjøre det veldig enkelt.
I gave fra meg fikk Jon Anders en kaffemaskin, noe han har snakka på lenge at han kunne tenkt seg.
Og når jeg så denne måtte jeg bare kjøpe den, tar nesten ikke plass og er kremhvit i fargen:)
Fin, ikke sant??:)
Og kaffen ble kjempegod, så nå skal vi få bestilt opp fler kaffeampuller. Kjempelettvint når det er bare en eller to som skal ha en kopp:)
Hadde også planer om å overraske han med en tur til Paris og få med siste etappe i tour de france, men jeg var litt sent ute med å bestille plass i gruppa fra Edvald boassen hagen-fanklubben. Det var fullt, så det må i tilfelle bli en tur neste år i stedet.

Og så må jeg bare vise frem et lite funn jeg gjorde forrige uke...
Denne gamle kjøkkenvekta:) Litt rusten og slitt, men bare sjarmerende.
Den ble med meg hjem når jeg dro og hentet en gammel kiste som jeg skal male opp igjen.
Skal få vasket den skikkelig iløpet av morgendagen før den må ha noen malingstrøk.
Så kommer det nok et bilde av det her om ikke alt for lenge;)

1 kommentar:

Randi sa...

Så gøy med Hawaii-fest da! Tipper det var en knallbra kveld:) Lekker kaffemaskin! Og den kjøkkenvekta var bare utrolig sjarmerende, husker at vi hadde en sånn på hytta på Nesodden før.
Ha en koselig kveld!
Klem, Randi:)