mandag 26. april 2010

Loppis:)

Her er mitt loppemarked funn fra søndagen. Spark, norgesglass og en vase jeg så for meg kan bli fint med en hvit rose oppi;)
Så egentlig på en hylle/pult også, men den fikk ikke plass i bilen hjem og det ble ikke til at vi hentet henger. Hadde jeg virkelig ville hatt den, så hadde jeg nok hentet hengeren selv. Men jeg ble litt mer i tvil jo mer jeg tenkte på den igrunn...  Så da droppet jeg det.
Ellers var det mer der jeg kunne tenkt meg å, men ute blant møblene hadde allerede de som hadde møtt opp tidlig stilt seg ved det de ville ha for å passe på at de fikk kjøpt det med en gang det åpnet.
Artig  å finne noe på loppis, men er jammen meg mye rart også;)

Men trenger ikke dra på loppemarked for å få tak i gamle ting, mor fikk et gammelt kjøkkenbord som jeg igjen fikk av henne. Det vi har er så lite, så vi trenger et større. Men dette var ikke så mye større alikevel, men kan bruke det enn så lenge. 
Det er et gammelt bord som er slitt i fargen, men det er jo det som gjør det så sjarmerende. Og blåfargen var også veldig fin egentlig, så det skal få være slik. Og det blir kansje ikke værende på kjøkkenet så lenge heller hvis vi får tak i et bord som passer bedre.

Ellers har vi kosa oss masse i helga. Svigerfar, far og mannen ble ferdige med taket på terrassen, og vi har vært ute i det flotte været vi har hatt:) Deilig:)
Men en trist nyhet fikk vi da bestemoren til mannen kom på sykehuset før helga, og på søndag fikk vi vite at hun er blitt dårligere:( Så vi krysser fingrene for at hun blir bedre og kommer seg slik at vi snart kan besøke henne hjemme igjen.

2 kommentarer:

Familien Furu sa...

Hei hei
Nå har jeg tittet rundt i bloggen din, veldig koselig!
Tingene du fikk var veldig fine!
Jeg krysser fingrene sammen med deg og håper på det beste :-)
Klem klem

ELIN sa...

Så mye flott du har fått tak i. Likte blåfargen på bordet veldig godt :) Godt å høre at dere har hatt en deilig helg, og god bedring til mannens bestemor :) Klemmer fra Elin