torsdag 15. april 2010

Litt nytt til meg selv:)

Og det trengtes.... Er som hun sa i luksusfellen igår, at hun kjøpte dyre kvalitetsklær og brukte de til dem ble slitt ut... Bare at jeg kjøper ikke alltid så dyre klær, selv om jeg godt kunne tenkt meg det. Og i motsetning til henne kjøper jeg klær etter lommeboken, så noen ganger kan en handle de litt dyrere tingene og andre ganger ikke;) For en merker det jo å at når en kjøper billige klær fra f.eks vero moda eller H&M så varer ikke klærne alt for lenge, de blir fort slitte og mister fasong etter noen vask. Derfor handlet jeg igår på Bus Stop i Brumunddal, der er det ikke de billigste klærne, men heller ikke de dyreste. De har merker som Culture, Fransa, Soya Consept og noen fler... Litt klær for litt voksne damer og litt klær for de litt yngre. Kommer ann på hva man liker også så klart, jeg liker iallefall noe av utvalget dems;)  
Og klærne holder seg godt. 
Som denne Tunikaen og skjerfet:)
Jeg går stadig etter lilla merker jeg, og dette syns jeg ble så sommerlig:) Ellers bruker jeg mye svart, grått og brunt, men nå som det er vår og snart sommer blir det mye hvitt, lilla og litt rosa:)
Denne klokka ble også med meg hjem.
 Kjenner ikke merket (OIII??) og var heller ikke så altfor dyr men jeg likte den veldig godt;) Jeg er egentlig ikke noe klokkemenneske, men syns det er så mange fine klokker at jeg vil prøve å bli et klokkemenneske, hehe.
Ikke bare jeg som fikk litt nytt denne gangen, eldstemann trengte ny vårjakke og langstøvler og joggesko. Minstemann trenger også nye joggesko, arver etter storebror, men joggeskoene er blitt slitt ut... Det går litt penger ut når en har to små som sliter ut og vokser ifra klær og sko også;)
Mangler bare å fornye mannemannen litt nå, men det er det vanskligste... Han er ikke den som løper ned klesbutikkene for å si det sånn og vanskelig  få med seg dit også, men får prøve å lure han med en dag, hihi:)

Nå kommer endelig sola etter en regnfull formiddag, så da tror jeg at vi går ut en tur.
Ha en fin fin dag:)

4 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Den lilla tunikaen var kjempefin :-D
Moro med noe nytt!!!

Klem

Lykkeliten sa...

Det er så kjekt med noe nytt;D
Den tunikaen var fin og vårlig!
Måtte le litt av den der luksusfellen.... Så den episoden på onsdag, og ble flau altså=/
Men godt de/hun skjønte tegninga etterhvert;)

Ha en super uke=)
Klem

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Oj, oj, oj! Lekkert!! :)

Av og til så MÅÅ man bare... ;)

Jeg holder meg vanligvis til klær som ikke "koster sjorta". Men, av og til hender det jeg finner noe jeg faller fullstendig for og tar meg råd til. Ofte, så har jo dette bedre kvalitet...

Håper du har en strålende kveld.
Klem
:)

Balke gård sa...

Hei hei! Så koselig blogg!! Jeg har på meg det skjerfet nå, kjøpte det i Brumunddal, var det på BusStop.. Handlet litt id et siste, skjønner du, hehe..

Ha en fin dag, mvh Marianne