søndag 11. april 2010

Litt forandring:)

Litt ny pynt i vinduet:) 
Påskeeggene ble skiftet ut med dette, ting kan enkelt skiftes ut hvis jeg har lyst på forandringer;)
Sjenken er ferdig malt, og jeg har "låsedingser" på den også men klarer ikke bestemme meg for hvilken farge de skal ha.... Hmm, har et par alternativer men blir ikke fornøyd. Har sett etter den riktige fargen i butikkene, men ikke funnet den enda:/ 

I helga kom maleånden over meg og jeg malte et par møbler til liksågodt;)
Litt før og etter:
En liten hylle som har stått i garasjen til foreldrene mine, og som jeg endelig fikk malt:)
I den står alle albumene mine, og ja jeg er kansje litt gammeldags når det gjelder det!!;) Har alle bilder på pc`n også, men jeg liker å ha bildene i album, og ettersom jeg ikke rekker med å skrappe alt vi tar bilde av blir det vanlig album som jeg skriver litt i.:)
Og så Ikea kommoden min i gangen som var brun-svart. Den skal få nye knotter, syns den ble enda mer ikea-aktig nå faktisk.... Oppå kommoden får stein-trollene gutta har laget stå fortsatt, hehe, syns de er litt morsomme;)

Ellers har vi kost oss masse i helga:) Vært nydelig vær og eldstemann har hatt overnattingsbesøk av søskenbarnet sitt og vi har vært på sykkeltur og vært ute nesten hele helga:)

Kjempedeilig med sol og vår:)

2 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Så flink du har vært til å male da? Har noen prosjekter stående selv, og jeg klør litt i fingrene etter å begynne...

Ligger foressten en award til deg inne hos meg ;-)

Lykkeliten sa...

Bare en kjapp tur innom for å si at det ligger noe på bloggen min til deg;-)
Ha en fin dag!