onsdag 17. mars 2010

Hekling

Jeg har fått meg en ny hobby, eller rettere sagt prøver å få meg en ny hobby...hehe...
Hekling og strikking, og da måtte jeg ha noe å ha det lille jeg har skaffet meg oppi:)
Så da jeg kom over denne på Interia, så syns jeg den passet fint.
Har fått heklet meg en rute, og det er forsåvidt prøveruta mi for det ble ikke akkurat så jevnt;) Har ikke lært meg å hekle "bestemorruter" enda, men det skal jeg få lært meg. Ikke slik jeg sitter med hver kveld enda, men prøver meg litt nå og da så kansje det tar seg opp når jeg har fått mer dreisen.
Målet er en gang å hekle et sengeteppe, men tror jeg skal finne noe mindre å starte med i begynnelsen som er litt raskere å gjøre ferdig. 

Imorgen skal jeg på en etterlengtet frisørtime, det blir deilig. Litt usikker på hvordan jeg vil ha det nå, så får høre m hva frisøren sier.
Til helga blir det birkebeiner-renn og jeg skal være med noen venninner å sitte ute i løypa på Sjusjøen og heie på gutta våre, tror det er spådd sol så jeg håper på en fiiiin lørdag.
:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lekker kurv.. koselig med håndarbeid oppi.
Ser ut til at du kan få plass til endel i den..

Lykke til hos frisøren, det er deilig det.
Jeg var forrige uke og bare nøyt det.

Klem Marianne

mocca sa...

Nydelig kurv.. Så flink du er. Skulle øsnke jeg kunne det å. gøy med en hobby..

Lykke til hos frisøren..