søndag 7. mars 2010

Auksjon:)

Idag dro jeg og Jane på auksjon, igrunn min første ausjon;) Bortsett fra da jeg var med bestemoren min da jeg var liten, som jeg såvidt husker.
Vi var litt spente på hva slags skatter vi kunne finne.
  Vi kikket og kikket, og jeg fant faktisk opp til fler ting jeg kunne tenke meg å by på:) En gammel, men fin skrivemaskin og et gammelt fint kamera. Så for meg at det hadde vært litt artig å ha stående fremme på det ene skapet mitt. Et sølvbrett med fin fløte og sukkerkopp på og flere ting også.
Men det tok så lang tid, vi var der i tre timer og da hadde de bare gått gjennom halvparten, så vi bestemte oss for å reise. Vi bydde på et par ting, men ble jo overbydd ganske fort.(Mulig vi begynte litt for lavt,hehe)
Og de to stolene på bilde hadde vi også lyst til å by på, og tatt en hver. Pusset og malt litt på den så hadde jeg hatt en fin stol på pc- og spillerommet vårt, men vi syns ikke vi kunne vente lenger og dro.
Uansett så var det litt gøy å være på auksjon og ha vært m på noen bud-runder iallefall;) Så får vi heller finne noen loppemarkeder å reise på utover våren.

Ha en fin søndag:)

1 kommentar:

Tove `blogg verden sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg : )
Så spennende med auksjon! Det har jeg aldri vært på! Sikkert gøy!
Ha en god natt!
Klem Tove