tirsdag 9. februar 2010

Litt av hvert

I helgen var vi på Sjusjøen, på hytta til min mor og far. Vi koste oss kjempemasse og fikk vært mye ute. Var litt sur vind og overskyet på lørdag, men på søndag kom solen og gjorde det mye bedre å være ute. 
Vi lagde snøhuler og gikk på ski og kosa oss inne;)

Idag har jeg fått grunnet ferdig bordet, og skal ha på et strøk maling nå etterpå. Fikk kjøpt en holder til rull som gjør at det blir enklere å få fine og glatte overflater, så den skal prøves ut etterpå:)
Også har jeg fått sprayet låsene og nøklene som skal på skapet.
 
SER UT SOM DET ER FORSKJELL I SØLVFARGEN, MEN ER BARE LYSET SOM GJØR DET.

Ble visst også med litt mer fra Maxi, vanskelig å gå forbi kremmerhuset bl.a uten å gå innom;) 

Så jeg kjøpte disse bokstavene, står foreløpig i gangen, og en kurv med en søt brødkurv-duk
 
Fikk også kjøpt meg litt mer treningsklær, så etterpå skal jeg trene litt igjen.
Og ikveld er det jentekveld med frustrerte fruer:)
Ha en fin kveld

1 kommentar:

Hvite engler sa...

Hei, har noe inne på bloggen min,om du vil ha den...:) ønsker deg en god helg! Klem