onsdag 24. februar 2010

Fin onsdag:)

 
Idag var vi en tur på Maxi og jeg kjøpte denne søte termosen;)
Ikke noe tur-termos, men gleder meg allerede til sola steker og vi kan sitte ute i solveggen på terassen eller på hytta med litt varmt drikke.

Denne kjøpte jeg også på kremmerhuset og jeg skal ha den stående på vaskerommet med vaskemidler av alle slag i, for skuffen jeg har de stående i trengte jeg til anna oppbevaring. Hadde egentlig tenkt å ha en kurv til det formålet, men syns denne var litt fin;)
De har fått inn mye fint på Interia her i Brumunddal nå, men våget meg ikke inn ifrykt for at enda mer penger skulle renne ut.... Skal på Home&Cottage og Ikea på lørdag, så får vente å se hva jeg kan finne der først.

Til middag ble det tomatsuppe med grove rundstykker etter ønske fra storebror:) De spiser så mye bedre når de får være med å bestemme maten, og det er så godt å se.
Vært en fin, men kaaald dag. Så har for det meste holdt oss inne, og håper temperaturene kan
bli litt bedre snart. 
Nå er stafetten igang, 
HEIA NORGE:)

2 kommentarer:

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Å, sånn en lekker termos!! :)

Kommer absolutt til å kjøpe meg en sånn om jeg kommer over det en eller annen gang! :D

Kjekk boks for å ha vaskemidler i også. Selv har jeg en sånn med lokk hvor det står "vaskepulver". Syns de er veldig fine og praktiske å ha på badet.

Ha en flott kveld videre.
:)

KATRINES INTERIØR sa...

Hei! :) Takk for det, vi gleder oss og håper at det skjer store ting i helga ;) Kjempefin den boksen fra Kremmerhuset. Har sett på den selv. God helg ønskes til alle dere! Katrine