tirsdag 15. desember 2009

Englands-tur:)

Fredag reiste vi til Liverpool
Vi hadde en kjempefin tur, desverre kunne ikke Aleksandra bli med alikevel og Pia ble syk. Hun kom seg på flyplassen, men måtte bare snu der da hun bare ble verre....
Så da ble det jeg og gutta på tur:)
Liverpool er en fin by, og det har blitt bygget en del der de to siste årene så gutta som var der for snart to år siden kjente seg nesten ikke igjen. Blitt en skikkelig shoppinggate der i to etasjer og nye kjøpesenter og resturanter og cafe, grønt områder og havna bygges det fortsatt.
Kan anbefale et besøk:)
Ble ikke mye shopping på meg, men gutta fikk litt og Jon Anders kjøpte seg litt.
Jeg var igrunn på jakt etter et par gode joggesko, nike shox, men det var ikke å oppdrive for damer. Utsolgt overalt jeg var. Men var fant ei nettside da jeg kom hjem og bestilte de der for kun 380 kr!!!:)
Hadde virkelig hatt behov for dem i Liverpool, for var ikke noe særlig for bekkenet mitt å traske rundt så mye.
Vi hadde også leiebil da vi egentlig skulle være i London et døgn, men ble forandring i planene da Liverpool-kampen ble flytta til den dagen vi skulle reise dit.
Men gjorde forsåvidt ikke noe, vi hadde egentlig en dag for lite i Liverpool for å få vært over mer av byen. Og kan tenke meg vi også hadde trengt fler dager i London, så neste gang vi skal til England blir det London:) Selv om jeg godt kan besøke Liverpool fler ganger.
Trivelig by og trivelige mennesker:)
Jeg kjørte også leiebilen da vi skulle til flyplassen igjen, det var veldig uvant. Så var litt nervøs deler av kjøreturen, men gøy å prøve:)

Ingen kommentarer: