søndag 8. november 2009

Husvask og farsdag:)

Idag var det tid for kjøkkenet og alle skapene, det trengtes visst... ;)
Og det er veldig godt å vite nå ettterpå at det er blitt vasket skikkelig, men det var mer enn nok for meg å vaske kjøkkenet så fikk heldigvis med meg gutta til å vaske vegger, tak, lister og gulv i gangen:)

Flinke gutter:)

Det er farsdag idag, og vi har bedt mor og far på middag. Ble ikke så mye farsdags-feiring på Jon Anders desverre, ble husvask istede;)

Igår begynte dagen greit, kjente jeg var litt uvel men gikk over etter frokost. Så gjorde vi oss klare til å reise til Gjøvik. Vi dro innom gaupen for å hente noe hos Janike og Espen, og da vi dro derifra ble jeg så kvalm at vi bare måtte reise hjem istede. Og så fort jeg kom inn døra var det rett på do og ... , verste jeg gjør:/
Begynte med en gang med de homeopat-dråpene og ble med det bedre med en gang.
Så vi fikk oss en gjøvik tur lell;)
Vi dro på ettermiddagen istede og Jon Anders fikk handlet litt til seg selv og Oliver fikk nye sko.
Resten av kvelden gikk med til bare å slappe av på sofaen.

Vi har hatt en fin helg til tross litt sykdom.

Ingen kommentarer: