tirsdag 13. oktober 2009

Leggetid!

Nok en gang leggetid, og lesing på senga:) Vi leser for tiden Knerten for Oliver, han syns den er veldig spennende og vil høre på hver kveld. Og den kommer på kino om ikke lenge, så da får vi ta turen å se på den. Markus syns ikke den var like interessant, ble nok for lite bilder og han gikk lei ganske fort. Han pleier ikke være med på lesingen for Oliver, men skadet ikke å prøve;)

Begge to sover nå godt i sengene sine og jeg har fått sett Grey`s :)
Fikk ikke med meg forrige gang og datt litt ut da jeg så ei ny på skjermen, men kom fort inn i det igjen ;)
Lurer på om det er noe som brygger i meg, i går lå jeg for det meste hele dagen og var ikke i form, vondt i magen, hodepine og vondt i hele kroppen.
Trodde jeg var bedre idag og prøvde meg på en liten treningsøkt, men ble verre utover dagen. Det verker i hele kroppen, vond hals har jeg også fått. Så nå er det nok jeg som blir forkjølet.... Og jeg som har skrytt på meg at jeg ikke har vært syk på så lenge pga den rensekuren, også får jeg det nå alikevel. Så spørs om jeg begynner på en ny runde med rensingen imorgen så jeg blir kvitt basseluskene.....

Ingen kommentarer: