fredag 16. oktober 2009

Dagens treningsøkt....

Da var dagens økt unna gjort:) Skulle egentlig være m på corebar, men ettersom formen ikke er helt på topp enda og bekkenet ikke har vært noe godt i natt, trente jeg programmet mitt i stedet. Oppvarming og styrke, var nok det idag.


Igår var jeg på sjarmtrollparty hos Janike:) Fikk kjøpt et par julegaver og en lavendelspray. Og hadde veldig lyst på sjørøverskuta eller noahs ark. Kjempefine begge to, men også litt dyre;) Så må høre litt med Jon Anders om hva vi skal gi i julegave til gutta. Har allerede kjøpt noe til dem også.
Men vi får se, Linn skal ha møte neste uke så kan bestemme meg til da;)

Idag må jeg ordne litt papirer, har nå fått bestemt meg å skifte etternavn. Så nå blir det Hanne Lagmandsveen Sæthre. Blir veldig rart, men syns det er litt koselig at vi alle heter det samme. Unntatt Jon Anders, for han ville ikke ta etternavnet mitt. Det ble visst for langt, men kommer antakelig til å skifte gutta sitt også. Til bare Sæthre, så vi alle heter det bare at jeg beholder mitt som mellomnavn.
Blir rart, men blir vel vant til det også etterhvert;)

Ingen kommentarer: